Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 18 maj 2012

ah, man mår ju inte asbra

fem sjukt långa filmer, tre chipspåsar, dipp, nötter, smågodis, choklad, ahlgrens bilar, chokladmuffins, rabarberpaj, våfflor, redbull, kaffe, tre eller fyra drickor och typ 456789 kuddar i en söffa. 
Jag, Daniel, Elin, Richard, Tove, Hussmo, Martin, Gustav och Anna
krigade oss igenom allt ovanstående under straax över 16 timmar igår. ( haha, under strax över, vilken konstig mening)

 Inte en droppe alkohol förtärdes men ändock känns det rätt att dra upp den gamla "nu mår man som man förtjänar" för det stämmer faktiskt ganska bra.  Väldigt bra.
Men det var kuuuuuuuuuuult! Yoda är ju väldigt söt och Anakin är ju vrålsnygg alltsoooooo.
yum.


De sista har precis droppat hem och jag har rensat bort alla chipsrester och muffinsformar från soffan, härligt!
Idag är det väldigt fint väder och allt är sådär snuskigt jävla grönt ute. Träd och löv och sånt , men detta tänker jag inte alls njuta av som sig bör, utan jag ska istället ägna mig åt betydligt träligare saker. När jag klämt ur mig tillräckligt med bokstäver här så ska jag slå ihop datåårn och ställa mig och stryka. Stryka, finns det nåt tråkigare?? 


Sen ska jag duscha och plugga leite innan jag drar mig iväg bortmot kumlis! Där är det förrefärrre hos en nybliven artonåring vid namn oskar huss, sedan ska vi dra ut med ännu en, för dagen, nybliven 18-åring vid namn tea! Det kommer bli rajraj som faan, jag ska bara sluta knapra mina ipren snart så ska nog allt gå vägen. Hehew.

Ja, just nu känns livet väldigt ljust
. Jag är grymt taggad på våran blivande resa, jag hade en kanongårdag och kommer förhoppningsvis ha en brajävladag idag också! wääääääoj.


Puss på er babes, häjdååå

RMK & Toppen – Leva för dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar