Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 4 maj 2012

You swore and said "We are not We are not shining stars"


Cause we are
We are shining stars
We are invincible
We are who we are
On our darkest day
When we’re miles away
Sun will come
We will find our way home 

Fun. – Carry On

så himla brahöglåt

Hej på er grappar. Idag har det varit en braaaaaa dag.Eller egentligen igår eftersom klockan nu är straxt efter tolv, hehe. 

Jag ligger i varjefall nyduschad i sängen- ÄNTLIGEN - efter att ha känt mig äcklig typ hela dagen igenom. jag pustar ut och andas ikapp efter dagens strappatser. De var inte speciellt många eller jobbiga, men ändock. 

På det senaste dygnets 24 timmar så har jag hunnit göra ett engelska np-prov, haft världens chillulaste tyskalektion, rännt runt på hbg-marken och käkat nougat,brända mandlar och sånt därnt. Köpte chips man inte blir tjock av tydligen, men försäljaren var en tjockis så jag tror att hon ljög. Hm.





 Jag hann även ta en sväng i örebro och byta jeansen som hade hunnit gå sönder, -kanonkvalitéééé, och sen åkte jag med matilda,elin och hanna till askersund för att ha myskväll hos josefinis! 



Vi tog först en runda på deras konsum och handlade massa göttte, åkte sen hem till josefin och kollade på PELLE SVANSLÖÖÖÖS <3 <3 <3 <3 (okej det var bara jag och josefin som uppskattade det men det var guuuld)

 och sen grillade vi (okej,josefins pappa, aldrig att vi tar i kött alltsooo)  och käkade till det sallad, sås och potäter. Vi satt på hennes mysiga altan med tända ljus, filtar, infravärme, coca cola och all mat. Och pontus, katten! Så himla mysigt. 



När precis nästan all mat var slut så kröp vi in i hennes soffa och slog på titanic. alltså fy fan så bra den är, det går inte. Jag fucking gråter inombords hela tiden.


Asbra kväll och asbra dag och asbra allt, gårdag och morgondag och alllting - men nu vill jag bara enbart och endast SÖVA. Och det ska jag göra också, sådäså. För jag är ju 18 nu och jag får göra vad jag vill mohihi


Jag träffade föresten en and på stationen förut. Andades inte på 2 ½ minuter 

Usch, usch usch. 

Det som har rullat oavbrutet i mina öron idag föresten är maskinens senaste skivaaa. j
ag vet att jag är typ en månad efter men det är bara sån jag är.
 fy fan vad bra den är.


*
Nu ska jag sova på riktigt,
puss och godnaaaaaaaatttttttt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar