Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 6 maj 2012

H E L V E T E E E E E E E E E E

Historien upprepar sig igen, spiralen går runt, what goes around comes around.

Blogspot har återigen fuckat mig och tvingar mig återigen att byta blogg på grund av utrymmesbrist, jag har fyllt upp min bildkvot. Man får bara ladda upp bilder för 1 GBt, vill man ladda upp mer så får man köpa mer utrymme. Detta betyder att jag måste skapa ett nytt google-konto, göra en ny blogg, få över alla er fina läsare dit och börja om allt helt fucking på nytt. Eftersom jag verkligen inte tänker köpa mer utrymme hehe. sammma sak hände sist http://lisapunkt.blogspot.se/  på min gamla blogg. Örkar inte

Just nu är jag så himla trött så jag orkar verkligen inte göra alltihop just nu, jävla skit alltså. Om inte blogspot hade varit så oerhört smidigt att blogga på så hade jag stampat sönder det och gått över till något annat på grund av detta enorma , snåla minus. Men jag krigar väl vidare dååååå.

Jag är iallefall hemma från dansen nu
, dä va kul, allt gick bra, dansarna dansade och log och lena tjatade på som vanligt mellan uppträdandena.  jag åt en god sallad och ah. bra eftermiddag.

Nu är jag helt slut så jag ska krypa till kojs, även om klockan bara är typ halvtio. Party rocker.

Avslutar med en bild från igår som jag kan smyga in genom bildwebbadress mohaha. Tycker att den sammanfattar gårkvällen ganska bra hehe


Pusss och hejj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar