Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 11 maj 2012

dagens braighet höjdes just med 100 %

jag vaknde för ett litet tag sen, sträääckte på mig sådär harmoniskt som bara personer med all tid i världen gör och tänkte att detta var världens skönaste sovmorgon! Nästan för bra för att vara sant till och med.
Och bara för det så var det såklart för bra för att vara sant.

Min buss hade gått en halvtimme tidigare och från sekunden att jag kollade på klockan var det femton minuter kvar tills min första lektion började.
Jag flög upp, tryyyyyyyyyckte på mig mascara och i mig en macka och var ganska omedelbums utanför dörren, då kommer det ett litet gullligt sms att vi bara har tyska idag eftersom italienskan var struken och jag hade missat engelskan. Att åka in till skolan strax efter nio för att sitta en timme och dö på världshistoriens ovärdaste lektion och sen inte kunna komma hem förns halv tre......... Nja. Jag är nog lite sjuk.

Så nu ligger jag här och fuckar ur av lycka över att jag har all tid i världen på mig att göra exakt precis vad jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll idag!
Okej okej jag ska jobba matte och skriva loggbok och allt dädär. Men jag ska också njuta som faen.


 Just nu ligger jag i sängen med min "sjuka" lillasyster, fönstret bredvid står vidöppet och såndär nyregnad luft flyger in, vi lyssnar på skivan som jag alltid tjatar om nu för tiden och bara har det fäääätt bra.

Ikväl ska jag åka till finnerödja på lite myskväll hos fina ellandellan, men fram tilll dess är det chilla chilla bas som gäller, wäääää <3

Puss!  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar