Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 7 maj 2012

du borde sett att jag var full av liv!


Känner en känsla någonstans
Din kropp den rubbar min balans
Ska vara ärlig men jag kan inga danssteg
och vill du glida gratis ja då har du kommit fel
jag menar kolla på mig jag har ingen stil men
du borde sett att jag var full av liv




Du får va' hur du vill, jag kommer va mig själv
har redan glömt dig om du säger nej
finns ingen anledning att ändra mig för dig
du borde sett att jag var full av liv


för jag är inte den som ställer mig på knä
nej jag vill stå rakt upp och se dig som du är
du kommer fatta när jag vänder med ett kliv
att jag var den som var full av liv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar