Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 3 maj 2012

Jag släpar och sliter, pustar och fnyser jobbar som fan, pushar det bryter till lustarna tryter


musklerna knyter, kramp för man stampar på samma små ytor
med det samma så dyker det upp nya hinder
vägen är kantad av svindyra synder
är det värlsdstrapatser, hjärtattacker
men visst är livet nåt så jävla vackert

timbuktu alltså. sluta vara så djävla bra, jag orkar inte.

Hej alla barn. Ni som läste texten och lyssnar på tillhörande låt (Timbuktu – Ta de lugnt) just nu tycker jag om, ni andra kan ba dra. Nä men lite så. Gah.

Skitsamma.
Hur är det med er? Med mig är det bokstavligen talat halvbra. Jag har ont i överkroppen såsom huvud, näsa,hals, armar, men med andra halvan av kroppen är det bara bra. Fötterna mår seriöst kanon.

Jag ligger i daniels säng och softar bas medans han är iväg och sparkar boll. Detta låter kanske lite desperat - varför fan är jag här när inte han är det? Men det är så sjukt skönt, här kan jag verkligen slappa så mycket mer än hemma. Hemma när jag tar det lugnt så ttar jag det lugnt för att jag skjuter upp det som behövs göras, här kan jag inte göra någonting. Chillning på en helt ny nivå.

Dock så kommer han tillbaka om en timme och jag hade nyss inre panik, skulle jag prioritera att sova, kolla på glee eller blogga först? Tillslut valde jag bloggandet ( "naaaaaaaaaaaw" från er , hoppas jag) och här är jag nu alltså.

Idag har jag gjort två prov, haft världens bästa klassråd med glassbåtar, dricka, chips och muffins, gjort ett pass - blev skiiiiiitsnyggt icke, och gått på örebro med ellen och emma! Där handlade jag ett par jeans och, två böcker och två presenter. Sjukt ekonomisk shopping, jeansen kostade 200 och böckerna 30 kronor tillsammans! DINGDING

Imorgon ska jag hem till josefin efter skolan såååå då kommer jag inte blogga alls. Elin och tea har tydligen inte sett titanic ,wtf???? så den ska vi se. Och jag tippar på chips. HEHEWWW.


Nä, nu lägger jag och kombinerar glee med att sova så löser sig alla världens problem, guuuld :))

Puss och hej! 

Ps. grannen här har världens finaste träd på sin trädgård, ett såntdär som dom har tusentals av i körsbärsdalen i bröderna lejonhjärta, verkligen sagolikt. jag ska ha ett sånt när jag flyttar hemifrån. Ds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar