Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 15 maj 2012

Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör



Varv på varv i ett elljusspår
Samla fart i flera år
Såg på när ni drog iväg
Såg på när vi växte isär


Där centrum är dödens väntrum
Där tiden går mellan Fonus o Konsum
En kasse mat en vässad kniv
ett helt liv

Där lärde jag mig gilla Everybody hurts
Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör
Jag lärde mig att änglar bara finns i snö
Där lärde mig att gilla ”Everybody Hurts”




Hej på er, här sitter jag och tycker sjukt synd om mig själv.

Jag har knaprat ipren, svept kafffe, gjort två nationella prov och solat idag. Punktslut. 

Nädå, ni känner väl mig, minst 12t3y3po453 ord måste jag trycka ur mig innan jag är nöjd
Imorse var jag i det närmaste sjukligt trött, sådär så man knappt orkar stänga av alarmet fast mobilen ligger precis bredvid en.


När jag väl tagit mig upp ur sängjäveln så var jag fett svullen i heela halsen och var som en luddboll i skallen. Då åt jag iprengodisar, sen i skolan drack jag två koppar kaffe på tio minuter, åt en chokladboll och darrade mig igenom ett fettjävla konstigt tyskaprov.
 Ibland fattade jag ingenting, ibland trodde jag att jag fattade. Ibland får man ig helt enkelt.
Efter det darrade jag mig igenom ett hörförståelse prov med mumlande/fulla italienare som pratade om djur i garderober, tror vi. Sen åkte ellen och jag och solade, wäääääääääää. 

I eftermiddag har jag varit sådär aaw stackars mig snart spyr jag-aktig (sån är jag faktiskt fortfarande heh) men ändå lyckats ordbajsa två a4sidor på datorn. Duktiga jag.

Om en timme kommer daniel så jag ska väl duscha bort solarielukten nu och gaska upp mig lite.
Men immöra är det fan fredag. Å så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar