Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 19 maj 2012

piss on the love, here we comes

             




jag ber föresten  om ursäkt för förra inlägget, det var väldigt onyktert skrivet, smådjävla pinsamt.

Men det var iallefall en gryyyyyyyyyyyyymt kul kväll, bra bra BRA BÄST folk, bra väder, bra alltihoooooooooooooooop.

Nu ska jag borsta mina äckliga tänder och plugga, sen kommer danielsaaaaaan.

 PUSS PUSS PUSS!! Bilder finns på josefinks.blogg.se , kolla in faaaaaaaaaaan. jag snor bara en

haha, vi hade kissat i en buske och öppnat våra flaskor, sen skruvade jag på korken asduktigt och gav den till josefin, så var det fel kork och jag dog lite av skratt, fast det var ju inte så kul hör jag nu i efterskott men vafaaan. 
                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar