Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 16 maj 2012

och så kom febern, som ett brev på posten

Jag orkar ingenting
, jag sov nyss från 18:00-20:00 och är fortfarande helt döhööhöhöh.
 Detta passar sjukt dåligt inför morgondagens inplanerade star-wars-marathoooon eftersom det ska vara här och jag skulle behöva städa o dää inför det. Guld, nej. Inte för att jag hade hållt mig vaken i många timmar men ändå va. Sen missade jag även en överraskningsfest för fina Ida som fyller idag, saten.

Just nu sitter jag och kollar på ett program om muslimska fruar och män, och jävlar vad sjukt detta äääääääääääär.  De pratar med typ "psykologer" som är muslimska om att deras män slår dem och är gifta med flera fruar samtidigt - och då säger de att kvinnorna ger sina män för lite kärlek. Det är så jävla felskruvat, jag fattar ingenting. 9/10 av moskégubbarna sa att de absolut inte borde ringa polisen utan ständigt ge dem kärlek i sängen och acceptera allt, alltså wtf

Jag ska nu istället lägga mig med datorn och kolla på något man mår bättre av. funderar på antingen "spelberoende", timbuktus dokumentär, eller konsertskivan med bob marley som jag fick hem häromdagen- naaaaaaaaaaaaaaajs. 

Med en hals tjock som en elefant*** och huvud som bara är almänt felfungerande stämplar jag härmed ut. Puss på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar