Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 9 maj 2012

cause every little thing, is gonna be alright

Där är jag nu.
 Förut idag var jag på andra sidan. Lite mer, coooome, break me down, BURY MEEEE NANANAAA

Det har regnat förjävla äckligt mycket hela dagen. Jag har gjort nationella i engelska och förövrigt bara haft tråkiga lektioner,( förutom idrotten med volleybolllllis och carro med sin bebis! ). Jag har haft ont i magen eller mått illa mer eller mindre hela dagen och jag somnade sent som as igårnatt.

När jag kom hem var så jag djävla emo. Jag släpade mig hem genom regnet från bussen, gick in i huset ,bröt samman i min säng och sov där i ca 2.5 timme. Sen vaknade jag och var arg. Och tjurig och stressad och allt som är dåligt i denna värld, det var jag.

Nu har jag dock fått i mig mat, pluggat någotsånär mycket (är iallefall i "nu har jag iallefall försökt så det får gå som det går"-moodet) duschat fett massa och lagt mig i min säng igen. så nu är det bob marley igen liksom.

Jag ska lägga mig och kolla på glee och sova nu, så jag ska inte uppehålla er så himla mycket längre genom att kleta bokstäver.

Men kan ju slänga med 
bra saker som faktiskt bör nämnas i detta förövrigt ganska gloomy inlägg :



ps, ja jag tänker fortsätta att focka di system, jag orkar inte göra en ny blogg än. ds

PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar