Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 13 maj 2012

hon är mad mad mad

Hej. Sedan jag skrev sist så har jag inte gjort så särdeles mycket intressant. Promenaden blev, som jag trodde, i lägsta tempo möjliga, men bra ändå. Jag susade till dannemann på eftermiddagen och där spelade jag kubb med honom och erik, åt vindruvor istället för chips ( OH MY GOOD! ) och somnade jävligt gött till en film.

Idag har vi suttit och chillat i solen, ätit piggelinslushar och bara haft det bra. Jag ligger nu hemma i sängen och är såååååååååå taggad på livet!!!1

Om 18 puttiga dagar så drar jag och min BESTHESTA KLASS TILL LONDON OCH PARIIIS
Där ska vi dra i fransosernas mustascher, äta croissanter och baguettter och gå på disneyland, sen åker vi över till låndån och där ska vi öla på pubar och handla en jädra massa kläder på primark!  Gött snus ju.
Sen är det sommar och shorts och sol och peace and löööööööööööööööööööve. Fyfan vad jag är glad att jag har allt dädär framför mig.
Ganska långt framför mig men ändå inte så jättelångt..... Lixx, hehe.

Vad jag har framför mig precis exakt just nu är mycket mindre roligt ; ett pheddddtttt sjukt asstökigt rum och en matteläxa.
Hehe.

Avslutar med att tipsa om dessa tvärhärliga grabbar:
RMK & Toppen ! 

RMK & Toppen – Länge sen vi sågs
RMK & Toppen – Timbuk sa (Toppen)
 RMK & Toppen – Tar ett varv runt jorden (RMK
RMK & Toppen – Leva för dom
RMK & Kompaniett – I väntan på bussen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar