Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 6 maj 2012

ingen fattar, du skulle se prince på mina axlar!

Som en ahlgrens bil eller ett wienergum
Finns bara ett sätt att stoppa mig i din mun
Om jag beter mig som ett svin är det megalomanin
som har flyttat in och fått ett eget rum


Alltså vad händer?
maskinen och norlie och kkv är inte alls det jag vanligtvis lyssnar på, men i tvådagar i rad har jag inte velat lyssna på något annat alls typ.

 Förutom FUN:Fun. – Some Nights Fun. – We Are Young - feat. Janelle MonáeFun. – Carry On så jävlaaaa bra , åh. Livet.

Aja, jag ska inte fatta mig alltför långt för jag ska åka iväg och dansa om en timme och innan dess ska jag hinna med en massa saker. ville bara säga att jag älskar solen som tillsammans med daniel har gjort min dag kanonbra.

Jag ville även säga att gårdagskvällen var så jävla kanonbra också! gah. Jag var så himla glad, jag var med världens bästa människor, helt seriöst världens bästa och jag hade så himla kul. jag duschade två gånger, vi dansade till queen, vi grillade, hade tjejsnack överallt och hela tiden, jag vetifan vad vi gjorde egentligen men det var guuuuuuuuld. Jag har lite bilder, enjoyyy! 
















har inte så mycket att säga om bilderna. Walle fick en uppblåsbar docka och albin drack bearnaisesås.

Puss och hääj!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar