Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 2 maj 2012

tittar på tanter som pratar om russinsex och äter filmjölk


Och därtill så pustar jag uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. 
Jag har mått skit idag. Ont i magen, ont i halsen, snuvig, trött, fördjävlig helt enkelt.

Jag har köttat matte större delen av eftermiddagen, den tiden jag inte var upptagen med att antingen tycka otroligt synd om mig själv eller att äta. Det var jobbigt. Som as.

På kvällen åkte anna och jag och kollade på fotboll nere på ip.
Det var nån b-lagetsmatch mot polkagrisar, inte någon fantastisk sådan alls men det är ju så otroligt mysigt att sitta där nere i solen och se alla små barn som springer runt med små godispåsar, lyssna på alla proffisionella kommentatorer i form av gubbar, vi har säkert 40 stycken som står där med kaffe och korv och tjötar och klagar på pojkarna som svettas på plan, och såklart gloa på grabbarna som kutar runt och sparkar på bollen.



Nu har jag kommit hem och planerar att lägga mig och dö lite i min zäng. Jag önskar att man alltid kunde vara bh-och sminklös föresten. Fyfan vad bra livet skulle vara då.

Igår kom daniel hit och det var supermysigt, vi spelade fotboll och kubbade och åt massa grillat göttigt.
NAIJZ.


Träskor, välkommen till vretstorp bäby!

På kvällen förvandlades vi till ett medelålders par som satt i finrummet, drack te (jag) och spelade geni i all lugn och ro. Utan chips tillochmed, bara några hårda karameller. Jag vann inte  


Hur synd det än är om mig idag så gör ju solen och vädret precis allting bättre. Fuck det där med snö på fredag och häng kvaaaaaaaaaaaaaaaaar, kära väder! Tack och pusss!  






Ps. Angående tantsex-snacket på tv, herregud vad roligt.
" jaag förstååår inte mäns fixering vid bröst. och sen ska de hållas på och suga på dom också, tror de fortfarande att de är spädbarn? Jag förstår inte"
"Visst är det inte så kul att ha en man med hängig rumpa i sängen men det blir väl så för det mesta ändå"
 / tantfika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar