Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 9 november 2011

fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Heeeeeeeeeeeeeeeej alla fina barn.
 Idag är jag på bättre humör än igår, kan kanske vara för att jag släppte ut detdär som jag gått runt och dampat över de senaste dagarna? Lite iaf.

Idagdagen består av plugg plugg och, tro det eller ej, plugg. och kaffe. och en och annan chokladbit, om jag ska vara ärlig. heheheh

Just nu är jag ensam hemma eftersom min familj är borta på trevligheter på varsitt håll, det är riktigt skönt faktiskt. Min vintermysskiva rullar, kaminen i hallen är tänd och jag ska nu snart röra till en pås-carbonara och intta den framför onetreehiiiiiiiill <3


Engelska, italienska och NK står på schemat för kvällen.
 köttar nu eftersom det är prov på fredag och jag ska sola och mysa med amanda och carro imorgon så då kommer alla pluggtimmar försvinnaa.

Jag har inte mycket att säga idag faktiskt,insåg jag nu.
 det här är ett sånt där blogginlägg som både ni och jag skulle klarat oss bra utan, men jag gillar dom här. Dom som landar lite mitt i vardagen utan stora känslostormar eller vilda händelser. Sånt finns ju faktiskt också.

Ikväll bjuder jag. Jag bjuder på finne, småfett hår och dampiga poser. Men sånt är helt okej








Fet puss på er alla. Snart är det fredag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar