Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 24 november 2011

kärleksdagen på alleskolan

som bestod av 2.5 timmars snack om våldtäkter,internetporr och könssjukdomar.
Där fick ni till det grabbar, jag svällde verkligen över med kärlek efterråt kände jag!

Det som förde in lite känslor i det hela var iallefall inledningen.
 chrizze, hussmo, josse och fanny spelade och sjöng irreplaceble, folllow through, price tag och someone like you. helt sjuuukt bra var det. tjejernas röster är så fina tillsammans och det var bara lugnt och mysigt och så fint. Fick seriöst rysningar på refrängen till pricetag, riktigt snyggggggggt.



Men som sagt, mycket kärlek tycker jag inte att dom lyckades knö in förövrigt.



Vi lyfte dock det hela, fantastiska människor som vi är, och stallde till med julmys i klassrummet !
Lussebullar signerade tina och julmust signerad linda.  vi tände våra adventsstakar, lyssnade på julmusik och diskuterade paris och london med örjan & mattias medans vi åt det där förstnämnda, men det kanske ni fattade. ähäh




Efter skolans kärleksattacker shoppade carro och jag bröd, mandarin och banan på ica, växlade pengar till femmor och tog bussen till häääällabrooottet. Fin torsdagstradition detdär.
 Där svedde vi våra skinn så de blev gyllenbruna, cancerstinna och vackra och åkte sen hem.

Sen dess har jag hunnit med att äta köttbullar, gå på julmarknad i stubbetorp och städat på undervåningen. Go me.
Nu ska jag slita mig och städa på mitt rum också. Och duscha fifan.

Jeepstarr – Jag Minns -sådjävlabra

Pusss & Godnatt sötnosar
, imorgon är det fredag! GOGOGOGO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar