Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 22 november 2011

pluggar








Eller? 

Försöker iaf,
 men det finns så mycket ruuuliga saker på lilla datorn. 


fint blåmärke där i mitten, tack alex. 


bubbloooor........



SÅ SANT! 
Har suttit här sen halvtolv typ, ( 3.5 timmar ) men inte jäkla mycket har hänt på mitt lilla papper måste jag ärligt få säga.




exakt så mycket. 


Men å andra sidan så har jag hunnit twittra två gånger, rappa lite sådär tufft, äta en jordnötsboll, dricka en kopp te, spela temple run och kissa två gånger.



Så helt ineffektiv har jag faktiskt inte varit 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar