Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 19 november 2011

kvällsmys

Sitter i min säng och myser med musik, tända ljus och en bra känsla i mig. Lite godis också.

Jag borde väl egentligen fixa mig lite, ska iväg senare och har inte ens funderat på vad jag ska ha på mig att rocka kvällen med. Blir ett senare problem det.

Inhandlade lite idag, inget asroligt egentligen men diverse förnödigheter för att överleva typ.
Letade efter en transparant svart skjorta men hittade ingen perfekt på hela marieberg. what. the. fuck.

här iaf det jag purchasade.



kvällens godisskål. 18 spänn för två godisbitar. typ.




myser runt såhär! fast irl har jag mer ansikte, busigt vaaa .hihih

Nu går jag och gör nåt.
Ha en bra kväll loverz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar