Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 11 november 2011

glöm inte av att visa ömhet och respekt

junioren har koll

Idag har jag gjort prov och simmat. Mycket bra gjort måste jag få säga. Förövrigt skön dag, slutade 12:20.

Nu ligger jag i min säng och ska tillåta mig att snarka i nån timme, sen bär det av till amanda för att spendera kvällen med henne och kusin richard. Fasen va fint. Wookas och idolkollas skall det göras.

Alla ni som följer aaaascoooooola mig  på twitter visste detta redan såklart. Alla ni femton.



Ni får ha det bra tillsvidare. 



Så här lurigt underbart söt är jag nu btw




Typ paris fashionweek fifan. 


Nu sover jag
, till dessa två underbara.


vill inte ha någon bundsförvant
det är vad jag säger till mig själv varenda gång men så står jag där och smälter bort
bara vänner, förtränger att man känner nåt
solen lyser, vi låtsas som det regnar dock
för båda vet att minsta kommentar kan ändra oss
men tillslut får det vara nog eller inget alls
kan inte slösa bort sitt liv som en filmromans
om vi inte gör nåt nu kommer vi ingenstans
säger fuck it båda två och flyttar in med varann
byter meningar, fraser och skällsord
byter liv, byter öden och tro med varann
byter våran framtid, byter känslor, vi bygger drömmar ihop, får inte nog av varann
Verkar som att det vi har är något riktigt
tror vi hittade rätt, kan inte sluta ta på varann
det kan börja regna guld imorgon bitti, spelar ingen roll
om vi inte vi får va med varann



vi skulle hålla hand tills skeletten blev damm
en sista gång, håller jag om dig, håller av dig, håller avstånd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar