Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 2 november 2011

plankade istället för sj-biljettttter

















Min gårdag.

Åkte till hallsberg med elitbussen 13:37 och träffade amanda,emil,fanny och elvira på pewes. Där satt vi ett par timmar och drack dyrt te och pratade. Sen gick vi hem till niklas och spelade kort, poker.
Mitt i pokerspelandet slog hungern och tacossuget till så vi gick raka vägen till ica och inhandlade allsköns ingredienser. Sen vidare hem till emil för att laga till en feting måltid , så jävla gott vardet! 

Efter en mycket mysig stund så tog fanny och jag oss vidare till komla och träffade en spattig daniel och en galen elin. Vi drog en rejd på maxi för att fylla på energidepån och vandrade sen dansande, sjungande och cp:ande hem till daniel. Där bjöds det på wordfeud live-version! gaaaaalet.
Det var kul. Det spårade. Jag skrattade så jag grät och fanny trillade ihop på golvet.Nuff said .

Vi tog en vandrar/longboardarpromenad genom ett slingrigt villaområde och hamnade tillslut hos fanny.
Där sov jag över och bussade hem imorse tidigt som as.

Nu ska jag fixa mig lite för om några minuter får jag crumpetssällskap! Ikväll blir det hallsberg för knytis och stjärnskådning-finfint!

Pussss

yo bitch maddafacking nigga yo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar