Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 16 november 2011

setting forth

at becoming  biff. Min kropp samtycker ej.
Den fattar inte vad the fuck som är going on alltså. Tre träningar på tre dagar och nu skriker den GE DIG! 
Detta tar uttryck mestadels i mina ben som inte ens vill ställa sig upp nu. Får väl sitta här vid köksbordet hela kvällen dååååå.

Det är det som händer typ. Inte mycket annat.

Jag gjorde ett skitkonstigt NK-prov idag. Fattade ingenting.
 Samma sak i företagsekonomin. Fattade ingenting.
Tar mig tillbaka i det mönstret igen. Bra där. osv

Nu ska jag gå och ta ett lååååååångt bad och inte plugga eftersom vi inte haaaaaaar nåt plugg



win. 


något sköna låttitlar btw. 

PUSS HEJDÅDÅ :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar