Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 6 november 2011

söndagsdeprimerad

och förkyld.
Bra kombination.

Till det så måste jag plugga nu. Jag har en redovisning om Storbritannien imorgon på europatemat och jag har skjutit upp det hela veckan.
 Jag har ont i huvudet och måste duscha och typ skaffa mig ett liv men jag vill bara krypa i mjukisbyxor och stänga ut hela världen och allt jobbigt.

Det bästa med det här humöret är att alla smågrejer som kan kännas lite småjobbiga väääääxeeer och blir enormt jobbiga, så nu är allt enormt jobbigt.
Plus att jag inte längtar till skolan. alls, inte ens lite. Inte ens putteputtelite.

Jag skulle kunna ta en veckas lov till och bara sova, så känns det nu. Jag ångrar inte att jag var så aktiv som jag ändå var det här lovet, för jag har haft det sjukt bra, men att jag inte har sovit/vilat upp mig tar ju ut sig nu kan jag säga. Fml, korfattat.



Yesyesja, så är det att heta lisa maria herbert blückert idag. Ingen topphöjdare faktiskt.
Men nu ska jag sluta klaga, livet är väl säkert bra. Men inte just den här kvällen.
Åh.

Giv mig styrkaaaa. Eller någon annan slags lösning.


typ.

Nu ska jag plugga. OCH ta på mig mjukisbyxor. Inte dumt vaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar