Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 5 november 2011

minnena består




Jag minns dig som igår, trots att tiden bara går vill jag veta hur du mår,
jag minns dig från då när du fick mitt hjärta å slå, precis,
jag minns det som igår när det fortfarande bara var vi två,
jag minns som vi var små, jag minns dom vi var då

Jag minns, när vi bara kunde sitta  le mot varann, med ett levande ljus som en helande brand,
 i hjärtats ekande brus, kärlek letade sig fram, ur en trevande famn kom en starkare man.
Som när man delar på allt för jag vet att man kan, tappa sig själv ibland i en stegrande trans. man kan inte vinna kärlek följt av en segrande dans, nej det handlar om balans

Jag kände en kontakt, som sträckte sig långt bortom rim och reson,
det var som en kontakt mellan himmel och jord,
men det svalnade snabbt som en sen augustinatt.
Somnar full vaknar tom, ja morgnarna gör ont.
för jag måste kämpa för att hålla mig vaken
för all kraft och vibb som jag byggt upp under dagen,
försvinner under natten, frusen, ensam & naken tappar man garden. har du sett på maken,

jag blandar inte ihop ren energi med magi, fågelfri, du mirakel, innan det fanns liv,
jag älskar dig och det håller jag fast vid
när jag nu släpper taget för jag minns dig som igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar