Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 13 november 2011

söndagskänslan som aldrig uteblir

Känslan "å-nu-kan-jag-äntligen-vila-ut-fast-just-fan-jag-har-en-miljon-saker-som-jag-behöver-göra-men-asså-det-är-ju-ändå-helg-nu-borde-man-mysa-men-å-vad-jag-kommer-ångra-mig-på-onsdag-när-jag-har-prov"

Och de alla miljoner saker som behöver göras smälter ihop till en degig klump som liksom lägger sig i hjärnan och bara segar sig.

Runt mig just nu luktar det stearinljus,choklad och mandariner så jag vill verkligenverkligenverkkligen inte plugga, bara ligga kvar här i soffan och mysa med mina täcken och min musik <3

Mörkret utanför börjar tränga sig på och det gör bara att jag-vill-bara-mysa-känslan växer sig ännu starkare.
Jag vill shoppa också. Och fika med mina vänner.
Köpa julklappar. Baka pepparkakor. Ligga i en stor soffa med mina närmaste och vara missbildad och bara skratta. Jag vill gymma också. Och åh. Men jag borde inte klaga.


Min helg har varit jättejättebra
. Jag var som sagt hos amanda med richard, bella och emil i fredags. Vi gjorde en jättegod wook med kyckling och nudlar till och åt den framför idol (andré åkte ut, mitt liv är bra igen)






Sen låg vi alla fem i amandas underbara säng och kastade kinapuffar, kittlades, skrattade, sjöng, myste, kollade på studenterna och gustav och bara lät de kalla timmarna utanför fönstrena gå och gå. Underbart.



Igårkvällen var också otroligt bra. Elin kom till mig på eftermiddagen och vi chillade runt och åt oss runda med min familj. Richard och ellen droppade in och efter en stund så åkte vi ut till elvira.

Där möttes vi av massor med glada människor. amanda, elvira, walle, anton, albin och bella. Vi lagade lasagne, lyssnade musik, kollade på tv, spelade kort, promenerade och spionerade på alien-älgar, dampade runt rent almänt och ah. HADE DET BRAAA.



Elin och ellen sov över hos mig.
När dom åkte hem la jag mig i sängen med tre täcken och typ 2.5 liter te och försökte plugga lite. Och nu sitter jag här och beklagar mig. Av någon anledning. Cause i like it, i guess.

Dock hjälpte det lite nu, att blogga om det som har varit bra denna askorta men ändock trevliga helg. Allt är inte skit. Haha.

Okej,nu går jag. Brb plugga

ekologon och algblomning, i'm about to fuck you uuuuuuuuuuuuuuuppppp


pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar