Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 23 november 2011

untz-inlägg. varning för irriterande gladhet och överanvändade av ordet "bra"

Bradjävla dag.
En såndär dag som är bra därför att den är vanlig men man har en solskensinställning för en gångs skull - så allt går bra och man blir hela tiden förvånad över det. Det är ju liksom bara en sketen onsdag.


På morgonen hamnade jag på ett perfekt, lagom mysigt & nedsläckt ställe på bussen och var faktiskt pigg så jag somnade inte utan lyssnade på mysmusik och bara njöt av det hela vägen fram.
Som förstalektion hade vi mattade och jag fattade! Sen företagsekonomi och det gick också bra FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ HUNDRA VECKOR .
 Sen badade vi på idrotten och då köttade vi. jag räddade livet på ellen. och hon på mig. Sen var det en lugn nk-lektion och sen SLUTT på skola.
Gymmade och köttade med richard och carro, och även det gick bra.

Nu sitter jag i mitt rum
iförd en mysig onepiece och äter lite naturgodis... såjävla gott

. skulle "bara ta en" men det går inte att sluta :z

så ser det ut. tjokkt barn


Ja, ni hör, detta var en vanlig dag egentligen. Men jag var glad. Så det blev en bra dag. Liksom.


Nu ska jag plugga lite
och ja. Glida vidare helt enkelt.



Vill ge ett big up till richard btw. Han är verkligen en otroligt bra vän. Igår var jag på mördarhumör höll på att spy både bildligt talat och bokstavligt talat över hela livet. Jag smsade "jag behöver rensa huvudet" till honom (efter hans läggdags-tid) och tio minuter senare var han på plats för en låååång promenad där jag fick ta ut alla mina ilskor och hopplöshetskänslor över allt som har med allt i världen att göra. Kanske därför jag är gladare idag kom jag på nu. 
Braman 



Fler saker som hjälper att tagga en: 
Norlie & KKV – När jag går ner . känns så fjantigt egentligen att lyssna på partiiimusik ensam på en onsdag. Men det är det feliga som gör det okej. 


PUSS!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar