Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 26 november 2011

här famlar vi omkring, och fattar ingenting, tror vi spelar huvudrollen

Idag har jag åkt 580 kilometer i bil. cirka. det var mysigt i 550 km,
 med fiiin musik och solsken påvägen dit och regn påvägen hem- det är nice att åka bil och bara ta det lugnt helt enkelt,

sen blev det så jävla tråkigt så att jag fick panik. Slutade med att jag bet anna i brist på annat.
nöjd.



Vi hälsade som sagt på morfar
och Gerd som bor i borås.
Det kändes jätteskönt att få träffa honom eftersom det var två år sen sist och det har varit en massa strul som jag har valt att lämna utanför bloggen eftersom det är jobbigt att skriva om, men nu var det bra med dom båda så det var toppen :) Vi hade med oss mat som vi åt, vi kollade på kort och fikade och åkte hem sen igen.'



Kvällen
spenderade jag ätandes massa godtt framför så mycket bättre och sen gick jag ut på promenix med aron. Kom nyss hem och klockan är ett... haha. Storpromenixarna fan! 


Nu ska jag krypa i mjukiskläder och gosa ner mig och bara soooooooooooooooooooooova i hundra år.

Imorgon blir det nog mycket bloggande eftersom jag ska skriva en uppgift på datorn och då slutar det alltid som det slutar... bloggandes/facebookandes som faaan istället för att göra nåt vettigt. Dä ä gräjt.

Ha det bra höööörrni.
Pussss

Emil Jensen – Inte Vackrast I Världen
Bo Kaspers Orkester – Cirkus
Bo Kaspers Orkester – Ett & Noll
UB40 – Red Red Wine
Bo Kaspers Orkester – Vilka tror vi att vi är


sovsmusik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar