Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 19 november 2011

örebro, ni är fucking fantastiska

Här kommer då en stor drös bilder från igår. 

Min kamera är från 2001 typ och det är inte mången megapixel inknodd i den alltså, så dom är långt, långt ifrån skarpa. Plus att han inte stod still speciellt mycket alls. 

Så det är lite suddigt, men det i-det-närmsta-icke-existerande avståndet räddade mig faktiskt :) 



glada människor innnannn
































lilla fina han



visst ser det ut som han kolla in i kameran här? hehe


ALLTSÅ SER NI HUR JÄVLA NÄRA VI STOD ELLER
först stod vi nästlängst fram, sen trängde några dumma brudar sig framför oss men det gjorde inte så mycket, allt var fucking perfekt.
Han inledde med Timbuktu – Dansa (feat. Jan Lundgren och Duo Panacotta)
Förstå att jag rös och dog och grät. Nästan grät iaf.
Finaste låten som har gjorts nånsin.

Sen gick två timmar plötsligt väldigt väldigt fort.

Han körde en skitbra mix av nya och gamla låtar, 
han gjorde nyversioner, mixade ihop låtar, dansade som en tok, 
snackade med sin underbara skånska, 
gav måns en egen låt, han var helt enkelt där och och allt var bara så jävla otroligt jävla överfett.
Hans energi och hans litenhet haha vafan. 

Åh.

Mot slutet kopplade min hjärna och min kropp ifrån varandra och jag vet inte riktigt vad som hände. Jag hoppade som en guttaperkaboll. och ba åååååååååååååå.

Djävulskt jävla bra bra bra bra bra bra bra bra kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar