Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 30 november 2011

namen tjena kexet

Det är en märklig grej med morgnar. Jag brukar  gå upp typ 1.5 timme innan bussen går, lalla runt och småfixa mig och greja, och jag blir alltid klar precis när jag ska gå.

Idag försov jag mig och nu är det nästan 40 minuter till bussen går och jag är klar? Mystiskt fifan.

Idag är det pretty lång skoldag, om jag inte får jobba med eu-temat hemma, vilket vore underbart för jag är för trött för skolan idag.
Jag råkade lägga på lite tyngre tyngder än vanligt igår på gymmet och hittade en dyngjobbig maskin som jag inte använt förut så jag är heeelt död, mina armar skakar lite fortfarande lix.
Så idag blir det chillalulllllll, inget gym, inget solande, inget pluggande. Bara me, myself and I. Härligt.


Igår var det såååmysigt :D jag var hos linnéa och vi kollade på massa julkalendrar! Kaspar i nudådalen, Pettson och Findus och Sunes Jul! Åt lite lussebullar, pepparkakor och julmust och bara möööös.

Kollade på bilder från våran unga tonårstid tillsammans och dog lite av skratt/pinsamhet. Vi har varit så jävla fula alltså. Vitt runt ögonen som att vi ramlat i en färgburk. Fyra lager H&M-puder, plattat hår som var stort som en lejonman, dubbla vita ginalinnen, tjocktröja & mjukisbyxor med gummisnoddar <333333

Men vi  var glada då iaf, det är ju det som räknas :)

Jag var kvar där till halvtio nångång och då lunkade jag hemåt och somnade i princip. Goooodt.



Idag blir det sånt här mood:

Ed Sheeran – The A Team
Timbuktu – Ta de lugnt
E-Type – Det löser sig
Jeepstarr – Tankefrid (prod. André Roots)
Oasis – Don't Look Back In Anger
Emil Jensen – Inte Vackrast I Världen
Uncle Kracker – Smile



Det blir bra :) Poooooooosssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar