Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

fredag 25 november 2011

snuggle the fuck up


Så mysig dag.

Jag har varit som en liten varm degklump som bara har njutit runt och mysit hela dagen.

Jag slutade tidigt och hade planerat att sitta i skolan och uggla i tre timmar, men istället åkte jag med elin och daniel till kumla och gosade i ett par timmar.
Matte, saft, lussebullar och mandariner, stora som små.
Skönajävla soffor och bara åh. Asskönt.

Halvtre hoppade jag på tåget till örebro och träffade amanda, elvira och bella.
Vi tre tog oss raka vägen till shanghai och beställde in allsköns spett och såser och grejjer.
Där satt vi i två timmar och käkade, pratade, skrattade som fan och det var såå mysigt


Nu sitter jag hemma och chillar till idol och såntdär. Imorgon åker vi till morfar och hälsar på, ska bli så skönt att träffa honom äntligen, har inte gjort det på jättelänge.

Nu ska jag ta en fet dusch och sen kolla på boondock saints2.

Untz på underbart mysig dag! 


så fein.


PUSSSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar