Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 16 november 2011

så djävla bra




Timbuktu – Ta de lugnt      
         
man har sprungit bestämt, sen sett och vänt

haft utsatta mål, man rusat för att få

sträckt sig efter men utan att nå

man har slutat att gå, gett upp hopp

ibland har det räckt med ett upphopp

man har förlorat lätt, och vunnit svårt

man har lätt rätt ha runnit gå

tiden har hunnit gå men ja hinner knappt

man vill ju att min timma rinner snabbt

glömt mycket roligt, minns mycket tråkigt

veckorna går i sju stycken dåtid

har stångat mig blodig, utan att tveka

så njut av din tur så länge skutan den seglar!



Jag har klagat, kvidit, velat, fegat


förlorat matcher, spelat, segrat

skyndat långsamt, gått passivt bakåt


för snabba steg e ja faktiskt bra på


har stulit, burit, ljugit, svurit


sagt dumma grejer säger finurligt


kört i 190 till i morgon bitti


puttat folk för att få nåt viktigt


dom små sakerna som bryter ner de trista


dom man missar på prioriteringslistan


allt e okej om ja bara får lov att


njuta ut turen då och då den går...



woah.
Med det stämplar jag ut för idag, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar