Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 19 november 2011

fräsh_tjej94 stämplar ut



efter en delvis chill och delvis ösig och härlig kväll i hallsberg.
 Det blev mycket skönt folk och många gapskratt. som det skall vara.

Har tre färska bitmärken , två från dumma alex och jesper och ett från mig själv, bet mig nyss i läppen.
Det var dumt. Det gör ont.

Har hitils haft en guldhelgmen nu ska jag låta mina stackars ben, min röst och mina armar få vila från hopp och skrik i några dagar. Sen är vi på't igen. wiiiiiiiiiiiiiiii . parti rockerz in da haaaaaause såattsäga.


Nejmen, nu rullar vi vidare tycker jag. Själv ska jag rulla ner mig i sängen och somna till en färskt nedladdad säsong av mitt preacous (or somethin like that) one tree hill!
winwinwinwinwin.
Puuuuuusssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar