Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 3 november 2011

focking grreeeeet man

Hej. Denna natt har jag sovit. . . kanske 3 timmar
Min hjärna pendlar mellan att vara degjävel och att vara aspigg så jag kan inte sova, jag ligger bara och dampar.
 Jag tänkte fördriva tiden med att klottra ner vad gårdagen innehöll. Öum. vad fan gjorde jag, jag har glömt.

Nej juste. Såhär var det. Jag vaknade hos fänny och gick upp jättejättetidigt och gick till bussen.
 fattade helt fel så det slutade med att jag satt 10 meter från hennes hus och väntade på bussen i 30 minuter. Bra.
Jag åt frukost där på trottoaren bestående av chips som jag hittade i fickan och choklad som jag hittade i väskan, och sen kom äntligen bussen.
Jag tog mig hem och duschade och fixade lite allmänt. Runt 13:00 kom chrisse, hussmo och markus och med tove och dom så bakade jag crumpets! Denna omtalade förvuxna svampplätt. 

Det vart riktigt gott faktiskt.
Mosade på massa marmelad och lekte mini-britter med crumpets och te.
Till det kollade vi på "In Bruges". För bra film alltså. Det var mycket mysigt. 
Bilder : 













Bra eftermiddag. 

efter filmen
så placerade vi våra rumpor i chrizzes stenhårda bil, köpte typ hundra styckten vitlöksbröd och åkte sen till hallsberg för att ha knytis hos joel och hanna med massa trevligt folk!

drog en mini-drivein för hungern tog över






Nice peeps. Speciellt hon med tungan? 

Aja,
 vi lallade, åt hur myyyycket som helst, tog en liten promenad och kollade på stjärnorna som inte syntes eftersom molnen var ivägen. 
Vi låg lite på en väg och filurade. jag råkade mörda chrizzes jacka. Vi fikade. Min tallrik såg ut såhär : 2 sorters glass, chips, nån slags toscakaka, smågodis och skumtomtar! Skeetfint.

Chrisse och jag åkte sen vidare till kumla, hem till elin och träffade massa fint folk där. Tanken var att det skulle bli ett hp-maraton men hälften av oss började kolla första filmen medans vi i andra hälften spelade kort i köket.Sen togs det promenader och bilturer åt höger och vänster så det kollades inte så mycket film.

jag, tea, linus, david och chrizze tog en nattfika på shells och snurrade sen runt i alla rondeller i hela kumla med maroon 5 på höggzta volymmen yo.Hade askul och snurrade typ 3 varv på varje! Cooolakidsen fifan. 
Efter det mös vi ner oss i soffor och lyssnade på fin musik och halvslumrade lite, sen blev det en promenad till och lite ica-maxi-häng som riktiga coolingar.
Tanken var sen att jag skulle sova hos elin men efter alla kvällens kaffekoppar så var jag klarvaken och promenerade därför över till olle och torterade honom lite genom att dampa över min pigghet. 

Idag har vi bara legat och degat och halvsovit i en soffa, sen bussade jag hem vid två och nu ligger jag här :




Har kekat upp det där som är på bilden och ligger nu och planerar att sova lite och duscha för att orka med att rocka med mina fina transtens-tjejer ikväll! 
Det ska bli så mysigt, vi ska äta tacos och snacka tills käkarna går ur led, fiiiiiiint.
Nu ska jag sluta skriva
Satans va långa inlägg jag gör nuförtiden, ingen som orkar läsa hahah.
En bild från igår är nästintill obligatorisk eftersom jag justnu ser rentutsagt förjävla schabbig ut.



Wäää som man säger.
Pussssssss på bra dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar