Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 3 november 2011

vissa saker är lätta att ta förgivet

Tusen tack maya, jag älskar att du tjatade så om anton kristiansson på din fina blogg så att jag började lyssna på honom!

 Denna enormt underbara skiva har gått hela kvällen :Anton Kristiansson – Och Jag

Anton Kristiansson – Sjutton Sekunder
Anton Kristiansson – Allt Som Jag Faller
Anton Kristiansson – Atomvinter
Anton Kristiansson – Jag Vill Inte Vara Mig Själv (feat. Maja Milner)
Anton Kristiansson – Du Är Knark
Anton Kristiansson – Tänk På Döden (feat. Maja Milner)
Anton Kristiansson – Ingen Tror På Kärlek
Anton Kristiansson – Monstret (feat. Niklas von Arnold)
Anton Kristiansson – Lilla London
Anton Kristiansson – Vi Förtjänar Att Bli Lyckliga (feat Martin Elisson)


Den faller mig så sjukt bra i smaken, anton har så jävla mycket känsla i det han gör och ett sjukt sätt att sätta ord på det. texten står i centrum i låtarna och åh, det blir skitstarkt helt enkelt. Får nästan panik över hur bra det är.
Åh. Gjorde min kväll.

Det där med hallsberg ikväll sket sig. Efter att jag bloggade senast så somnade jag och sov som en kotte till klockan sju, skulle varit hos hanna halvsju. När jag vaknade skulle jag behövt duscha, fixa mig och tagit moppe till hallsberg och sen åka hem tidigt eftersom jag ska sova ut nu, så det blev inte av, jag låg kvar i sängen.

Nu har jag myst upp mig med chai-te och godis och ska kolla lite one tree hill, om jag lyckas stänga av anton dvs. hihih

Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar