Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 15 november 2011

hoppas, vi älskar, vi köper, vi dömer, vi blindas, vi hindras, dom stöper ju lögner

HEJ mina vänner
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, tror jag. Såntdär seriös-bloggande alltså.

Men det har varit två dagar utan överflödig tid så vafan gör man. Hell, igår somnade jag i naturkunskapsboken.


Igår var en bra dag. Jag gymmade för första gången sedan 14/1-2011. Alltså exakt tio månader senare! hahaha, det gäller att ta det lugnt där i början.man vill ju inte överanstränga sig...hehe.

Men det kändes iallefall superbra, jag fick massor av hjälp av josse som jag som tur var träffade där, så det hela gick rätt bra faktiskt! Mamma skjutsade hem mig och jag drog en feeeet kycklingwrap från ica i bilen eftersom jag trodde att jag skulle träna med damgympan, men så blev det inte så nananana för det var visst inte bra att köra två pass på rad osv.
Så jag la mig och pluggade i princip tills jag somnade (pluggade med dator,mobil och temple run i sängen, ska tilläggas,vi ska inte överdriva min duktighet mer än nödvändigt)

Idag slutade vi elva, jag var kvar i skolan ett par timmar och pluggade med folk i kafeterian. Med plugga menar jag att böckerna låg i väskan och vi spelade kort.

Jag har jävligt bra studietekniker måste jag få säga.




När bussen landade i vretstorp spenderade jag dryga 500 promenadmeter med att försöka tvinga med jerry att springa med mig.

 Jag lyckades och vi sprang ett elljusspår, snabbt as hell fick jag springa eftersom vi hade lite olika tempooo.. Men det var göttt som fan!
Fick världens energikick efter det så jag städade på mitt rum, slängde tvätten i tvätten, tände i pannan och strök två strykkorgar. Duschade, pluggade, gick på en 1  ½ timmes promenaad med aron och nu sitter jag här.

Tio och trettio är klockan. Sono le dieci e mezza. Es ist dreizig nach zehn. Osv.
Så nu ska jag sova. Smyga in ett litet bbt-avsnitt ska jag nog göra också.

och så var det med det! så rockigt är livet vecka 46 mittt på hösten.
Dock kommer det härifrån bara bli ännu bättre ju mer veckan går, WILL BE TOPPED ON FREDAG!
då är det kortisskola - gym - fikamedsaknade  - pizzza med mami o dom - TIMBUKTUUUUUUUUUUUU som gäller!

Så sjukt taggad på att se lilla lilla underbara underbara underbara jason live igen.








Detta är ju.... Kommentarer är fasen överflödiga. Så jäkla bra.


Det får avsluta detta lilla tisdags-inlägg


/nöjd tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar