Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 3 januari 2012

året i bilder

Orkar inte skriva eller tänka eller sortera alltför bra. Vi kör bara


Min förra nyåsafton firades i örebruu med nästan enbart okända människor. Blev grunden för flera nya bekandskaper och en riktigt bra kväll.


Vår
Jag provjobbade på BK. dom ville inte ha mig 

Jag började cykla till östansjö när jag inte hade varken skjuts eller moppe

Vårpicknickar! 



en del ofrivilliga när det visst inte fanns några bussar..



Jag spenderade mycket tid med lille krullgustaf


Bella och jag rockade loss marieberg och sprang sen genom halva närke med världens största cupcake-paket! 

almänt slotteri av blomster

Orientering med skolan! Love och jag chillade bas i ett torn


Världens bästa glass fick vi av cilla! toppades sen med chips 




La roma! 

 tjejkvälllar! 




Sommar




Myskvällar hos niklas, här ser vi hövding snetå's snea tår




Studenterna sprang runt och vi slängde blommor på dom


Jag moppade hem mig ifrån hallsberg mitt i nätterna 


Peace and loveeee
äääääär fredrik alkoholopåverkad? 


camp det-är-inte-fest-hos-mange-han-är-död-awesome-nu-in-borlänge


Adams ray, pasta-pussar och allsång på hög nivå! 


TImbuuuuuuuuuuuk

Trångt och majsigt


Klockan fem på morgonen, varför inte hänga lite uppochner liksom?

Bilden talar för sig själv

Egenskapad keps i värmen


Sire awesome a lot !



Glad chey

Fick dock inte nog av musik så kalle, lisa och jag flexxade ner till göteborg några dagar efter peace, och spenderade ett dygn där,. gick på kapten röds releasefest, åt kebab och hängde på andra långgatan, heheeeeeeeeeeee. Jävligt risiga bilder dock. Han står ju inte still så mycket, herr kapten










Årets kubbcup där edlunds gick ut med vinst! 





Mat.

Härliga kvällar och dagar vid vattnet! 



do the creeeeeeeeep










Degardagar på vättern med båten
~


sommarjobbade gjorde jag lite också! 













Eller ja... jobbade och jobbade ...



jag blev dyngsjuk av en rackarns körtelfeber och låg däckad i tre veckor. åt typ enbart glass.







Kräftskivaa fifaaan





Ellen fyllde år och detta firades med en sketbra kväll med fina tjejer och mycket dans! 




Höst




 
Halloweenhelg, träffade på en trevlig liten flicka därvaa! 





Herbman tog sig an amanda och mig och lärde oss att longboardaaa


Jag ryckte lös och började lappa mina väggar med kort









Jag och  familjen tog oss en londontripp! 












jävligt bra resa


Filmkvälllar i plural,
 här bevisade jag och chrizze att det går att dricka en blandning av kaffe, cola, energidryck och glass. Men man mår inte bra sen.



härliga kvällar med härligt folk. här hos elvira





Min humor bestod av dear..sincerely-skämt. Enbart.




Fru-lunch! 


vi solade var och varannan vecka och pallade äpplen! 




eu-dag! 




Myskvällar och mysdagar med mysgubbar,


i väntan pååååååå............



Hängde med finaste fanny! 






Brudhäng på doktor morris...




fin



wooodpop och almänna konstigheter


thaimat, kinapuffar och idol! 











TIMBUKTUUUUUUUUU 








Bulllllbak! 


Vinter









braskithäng-kvällar med knäckbaknin och tacosätning







looptroop fifan

Pulka? Jadå




Tjottbullar, glogg o dä

Shanghai med fina tjejer en fredagskvälll

Vi hälsade på min fina morfar : ) 






Julbak och julklappsbyte med company! 




50 månader senare kom min bästis




Mys på hög! 




O dä va dä!  


2011 ladies and gentlemans.



Självklart finns det minst en miljard små saker som nu inte kommit med, eftersom det här bara var vad som fastnade på bild, men det här var iallefall många av de goda stunderna.
Vet inte riktigt vad jag generellt kan säga om det här året som gått.
 Det har varit bra, '
fyllt med bra grejer och jag har fått många nya upplevelser. Därimot så har jag också stött på nya grejer som kanske inte är de mest roliga, men det är kanske sånt alla måste ta, förr eller senare.  Lixxxom.

Ska tillägga att det inte är jag som har tagit alla kort, en del har amanda tagit, en del elvira och så vidare, men jag tog mig den friheten att slänga upp dem ändå eftersom de har skönkänsla.

Hittade även en funktion på den nya tidslinjen där man kunde se alla inlägg som gjorts i sin logg detta år, även det väckte lite minnen eller vad man ska säga .

""
sena nätter och djupa diskussioner 

ujujuj, it all began! 





HAHA så guld 


 HEHEW. "så många tappar det och spårar ut" ... trött kväll dädär.


 Peace-and-love-times! 


 Louise och jag var K ungar på fb-spelet "fishtank" 

 hihi <3 




HERBERT uppstod!

 En fet käftsmäll<3


ännu en trött kväll


fient! 


brutal facerape



och wrappar upp detta år med följande:
 Jag har själv tappat ord känns det som, så jag låter stålbert en sommarnatt få formulera sig och avsluta detta






Gott nytt år folk's











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar