Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 18 januari 2012

you insignificant count!..little faaack

"If I had a dick, this is where I would tell you to suck it"




Så otroligt underbara tio minuter! Om man har den minsta ilska i kroppen utan att veta riktigt hur man ska uttrycka den...well - efter detta är inte det ett problem längre, så att säga.

Som tur var så hade jag inte den minsta lilla ilska i kroppen när jag kollade på den nyss så nu är jag ännu gladare. Hur nu det går ihop.

Aja, jag är glad iallefall. Kan vara för att jag äntligen får ligga ner . Det har varit grymt jävla efterlängtat idag eftersom träningsvärken har gjort sig påmind vid varje steg eller lyft, inte helt okej alltså. 


Jag somnade på en rast imorse, under min jacka låg jag, på lite stolar och dä.

sen när emma väckte mig genom att försiktigt smeka mig på armen ( läs, slå ) så fattade jag fan ingenting.
Jag låg i flera sekunder och döklurade på vart jag var någonstans, jag var nästan säker på att jag var hemma i sängen. Lurigt detdär.

Nu får jag iallefall tillslut ligga i min gosiga säng. wä som fan på det 




Idag har jag nästan bränt ner huset genom att elda lite för brutalt och bakat (GLUTENFRIA TILL ELLANDELLAN) muffins till min feta klass.
 Klagat på min träningsvärk har jag gjort också, mycket.
Och spionerat på min 11åriga syster som hade med sig sin lilla pojkvän hem , jättegulliiiiigt


Nu ska jag lägga mig med bbt på datååårn och somna till det
 (tycker btw det är skitlarvigt med alla som skriver tbbt, man skriver oftast inte med "the" i förkortningar väl? ) (jag har värda saker att störa mig på va?) (Men det är bra, då har jag inte några stora saker att störa mig på och det är ju fint


en liten jävligt fashionabel sk.dagens!
i bakgrunden skymtar mina värkande stackars ben.


Nu ska jag sluta tjöta, tjarååå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar