Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 10 januari 2012

jag fortsätter

Vi läser tidningen och stannar upp ett slag 
Och tänker att det kunde varit hon och du och jag 
Som hade suttit på det flyget 
Om inte resan fått det dåliga betyget 
Vi tar en dag 
Ett ögonblick i sänder 
Och hoppas innerligt att ingenting händer




som har övergett huset, som har lämnat sin bil
dom som sytt om sina kläder, som inte har någon stil 
det är dom utan vänner, det är dom utan land
som grävt ner sina vapen, som har klippt alla band 
som har glömt hur det doftar, som har tappat sitt tal
som för längesen har tappat rösten, som inte har något val

som inte har någon lust att lämna mig i fred 
det finns människor som ingen jävel vill se 
som inte har någon lust att lämna mig i fred
det finns människor som bara gud orkar med


Godmorgon hörni. Nu springer jag till skolan. Hoppas ni lyssnar och hoppas att ni får en bra dag
Hejdå hörni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar