Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 5 januari 2012

Chips vafan

Mina dagar har gått i chipsens tecken.

 I duscha-gör-jag-sen och mjukisbyxor=kostym-känslor.

 I konstant trötthets-mood. 

De har gått i musik och skratt.
 I kroppar slarvigt utslängda över soffor och fotöljer med fötterna i luften och händerna varthelst de landar.'
 I prinskorv och potatismos till frukost. Ballonger och nästan-catfights på maxi. 

Det har åkts mycket tåg och buss. Det har sovits mycket, och inget. Det har ätits mycket och inget. 

Det har faktiskt gjorts mycket och inget heller. Lite så vi gillar det faktiskt.



~

Jag vet inte vad jag har gjort exakt sen jag bloggade sist,när det nu var.

 vet inte ens exakt vad det är för dag,
jo torsdag och fredag om tjugo minuter men det säger mig inte så mycket om vart jag är i livet haha.

igår åkte jag iallefall till elin och umgicks med henne, hanna, matilda, david och victor till mitt i natta. Kubbade fram och tillbaka i kumla och åt chips exakt hela tiden.

Sov hos henne och idag har jag varit med henne och sen amanda och lite carrro ,sen träffade jag victor på ett tåg och åkte till laxå och spenderade kvällen med honom, love, ninni, andreas, ellen och emma. Och dä. 


Ikväll åt vi mandariner, jordgubbsmousse och kex. Jävligt manligt alltså. Tre chipspåsar gick visst ner också föresten.


 Nu ska jag sova, och spela lite word cup. Jäääävligt värt spel 
storfetPUSSS på er


peaaaas out vaaa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar