Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 29 januari 2012

tjahahahaaa fan

Ännu en söndagkväll,
återigen rullar visaren på klockan framför mig över halvelva-strecket och den vanliga "fan snart måste jag stänga av datorn"-känslan innfinner sig.
Det är dock nånting annorlunda med denna söndag och annorlundheten är denna :

Ingen ångest.

Underbart! Ingen shit-fan-plugga-ångest (kom på nu när jag skrev det att jag egentligen borde ha det eftersom vi ska skicka in en idrottsuppgift imorgon men det hade jag glömt så jag har inte haft någon ångest över det)
Ingen åh-skola-imorgon-ångest
Ingen fan-vad-helgen-gick-fort-och-jag-har-inte-hunnit-göra-nånting-ångest

Allt är bara så jävla gött. 
Hade en, tro det eller ej, sjukt bra springrunda förut, jag löpte som fan med perfekt musikmix och perfekt väder och Å det var bra.
Även kvällen har varit bra med sjukt god mat (pesto och kyckling, gift er med mig)  och almänt bra grejer omkring det såsom mysmusik och bra skit på tv.

Veckan som kommer ska jag spendera på ica i vretstorp, aka sojas. 
Det kommer nog inte bli så kul eftersom det bara kommer vara att plocka varor men det är nära hem, jag börjar nio imorgon och det innebär även -inga läxor-

Helgen är redan fullplanerad med massa trevliga saker såsom esabcupkollande med linnéa, tjejmiddag och ett bbt-marathon fifan.

Bra är livet helt enkelt. 

Nu ska jag lägga mig och kolla på nåt, sen zöva.

Stor fet puss på er fina människor

ni fula också


bara för att dom här är så jävla guld 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar