Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 17 januari 2012

varför träningsvärk,varför?

Detta inlägg är till för att skryta om hur duktig jag varit och för att klaga.
Gillar ni inget av det får ni scrolla viiiiiiidareee

eller okej, let's make it a short one för jag vill egentligen sova och dä.

Men vi kan säga helt enkelt att ellen och jag gymmade efterskolan, stenseriöst, i lite mer än en timme, sen gick vi till pewes och fikade med massa feina brudar och sen dansade vi . Ragga .
Så kallad "avancerad kurs"  Trodde att det bara lät coolt och inte var nån skillnad men what the fuck?


Det var brutalt. Jag svettades. . Dansen var svår och jag är efterbliven och trögfattad. Bra kombination? Inte så.

Jag har allifall lyckats vackla mig hem och tagit mig en dusch. trots att jag bara vill dra täcket över huvudet och aldrig gå upp. Jag vill fakka skolan imorgon och bara ligga och ta det oförskämt och välförtjänat jävla L U G N T
Men vi har mattejävel och grejjer imorgon så jag får väl dra mig upp och iväg. Sen.

Nu ska jag bara sjunka och sjunka och sjunka i den ljuvligt mjuka och mysiga fluffskapelse som även är känd som min säng. Be Not Back Ever
bnbe.

Pusssssssssssss



D-Ö-R 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar