Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 21 januari 2012

i den lek vi kallar livet

STÖRSTA GLADLÅTENThe Happy Hippo Family – Anthem Of The Universe

Djävul vad untz.

Just nu sitter jag och myser och väntar på mändy som jag ska umgås med ikväll! Vi har massor med tacos, b&j-glass, choklad, chipps och dipp och grejer som skall ner i våra små fina magar, så vi har att göra huhu. Massor med one tree hill ska plöjas också, wöjjjj 

ska bli så mysigt, saknad tjej!

Gårdagen var faktiskt ganska awesome. Skön skoldag ( okej, vi har i princip bara sköna skoldagar )
Daniel och jag åkte till kumla när vi slutat och shoppade födelsedagspresent till david! Sen spenderade vi eftermiddagen med att klura ut rim till den, lyssna på bon iver & paolo nutini, äta och fixa oss* (*läs :daniel )


Runt sex spatserade vi hem till davveman och hängde där med elin, matilda, victor och david. Efter ett tag ramlade ninni, amanda, jesper, emil och linus in och vi var fulltaliga. 
Vad vi gjorde hela kvällen vet jag inte riktigt....
Vi åt pizza, dansade kycklingdans. Untzade musik. sprang i backar och kollade på stjärnor.Gay-chicken-kiss:ades.  Fint som snus.

Jag och matilda sov hos elin inatt, vi vaknade elva men var i något slags zombietillstånd och låg bara i sängarna och dog till klockan tre då vi åkte hem. Nu har jag fixat, handlat lite och duschat till mig och väntar som sagt på amanda. Gräääääääääääääääääjt


Pusss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar