Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 12 januari 2012

if i ever leave this world alive

Känns jävligt tveksamt nu alltså.
 
Bestämde mig för att bryta mitt nya mönster med chilllarpass på gymmet idag och kötta, vilket jag också gjorde, känner jag nu.        
Armarna är sådär darrigt döda, mina ben vill inte ens röra på sig och mitt huuvud är en deg. Tredjenämnda kanske inte är gymjävelns fel men faktum kvarstår och faktumet bidrar till en sammanlagt död flicka.
Jag kan inte ens lyckas med att slumpa fram en riktigt brajävla låt heller, dör.

Men nu ska jag inte gnälla mer. Jag är inte bitter och allt det.
Vi gör såhär istället  :
Dagens höjdpunkter var
- att louise glömde sitt gymnasiekort i skolan när hon sprang ifrån lektionen för att hinna med sitt tvåtåg, hon fick inte ens gå på och fick lunka tillbaka och vänta till halvfyra! skadeglädje i sin renaste form <3 
-att jag äntligen tog mitt mod och köpte en daimboll i kafeterian. den var jävligt god
- ellen och jag kanske får åka en vecka till italien i höst,allt betalt. wäääj!
-jag insåg att det är friiiiiiiiiiiiidayfriiiiiiiiiiiiiday imorgon, vilket innebär lindköping vilket innebär KAPTEN RÖD!  Jävligt feeeeddt ska det bli.

- att jag hade tänkt att dra ut och springa efter gymmet men jag fick inte för pappa eftersom det var is osv på gatorna :3 tänk hur döööööödare jag hade varit annars.

- slut på punkter.


Jag tar en tidig kväll med te och dädär racet, känns jävligt stabilt.

Puss på er fulingar

Kapten Röd – Ta Inga Order
Kapten Röd – 29 Mars
Kapten Röd – Trasig
Kapten Röd – Elden
Kapten Röd – Ett Snedsteg Bort
Kapten Röd – Stjärnorna Finns Här
Junior Eric – Jag Vet

Kapten Röd – In Kommer Ting
Kapten Röd – Färgernas Krig
Kapten Röd – Blommor Vid Oscarsleden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar