Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 23 januari 2012

do you want my presence or need my help?

Hohooo där.

Klockan är nu halv elva och jag bäddar nöjd ner mig i sängen och förbereder mig på ännu en lång natt.

Jag trillar nämligen alltför gärna in i felrytm vad det gäller sömn, även på vardagar.
Inatt låg jag klarvaken till halv ett och gick upp halv sex.
 Gick heldag och gymmade när jag slutat, så när jag kom hem vid halv sex så gick jag och la mig och sov.

Jag vaknade runt 7 av att mama ropade på mig och jag, där i mitt mycket mycket nyvakna och förvirrade tillstånd, var helt övertygad om att det var skolmorgon.

Alltså verkligen helt säker, det fanns inga tvivel. Det var skolmorgon, det var ljust i mitt rum och klockan var....sju.

Jag hade försovit mig, men jag blev jätteglad över detta faktum som skulle betyda att jag slapp iallefall början av föreläsningarna som våran morgondag (i mina tankar idag-dag)skulle vara fullproppad av. Jag började fundera på vilken buss jag skulle ta, vilka kläder jag skulle ha på mig, om jag orkade sminka mig och om jag istället hann kanske sova en liten stund till..... 

typ


Herregud, helt jävla borta alltså. Dingding. Efter att ha smsat lite och kollat på klockan och insett att det stod 19:00 på den och inte 7 så började klockor ringa.
 så gick jag iallefall upp tillslut och åt och grejjade. Sen slutade det med att klockan nio tog jag mig en kaffekopp och en kladdkakebit till mitt pluggande.

Så jag är
-jävligt utvilad
-koffeinpåfylld
-sockerkickad
- Alltså. Pigggggggggggggggggggggggggggggggg.

Och tillochmed ganska så färdigpluggad! Vad ska jag göra nu liksom. Är inte van med fritid fan.

Vill sova igen, det var jävligt skönt. Men jag ska nog bara sitta här och chilla runt på min bästa vän spotify, min vän facebook och min nya bekantskap : dead poets society. fasen vad jag gillar den boken.

Ni får ha det bra flickor och pöjkar.
Vill och skall avsluta med ett djävulskt bra citat som herman just skickade till mig :



"ibland undrar jag varför fåglarna stannar på samma ställe
när dom kan flyga var dom vill i hela världen

sen frågar jag mig själv samma sak"




puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar