Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

söndag 8 januari 2012

Dom tröttnar och spyr på de tygen de väver men tygen de bär är de enda äge

och rädslan de hyser för reformationer ger upphov till ytliga renovationer

Den romerska muren de bygger i söder är inte av sten men av rädslan de göder
att tråden de tappat skall riva fasaden och riva rökridån. 
Men det är inget du vill ta och tänka på


Om tiden går fort har du missförstått nuet och blandat ihop det med timmar på uret
men dåtidens vindar kan ingen förnimma ej heller förtälja om kommande timma

vad visaren visar förvisar de visa för visarens visa har inget att visa
för livet är nu så tag varsamt in skörden när benen kan förmå.
Men det är inget du vill ta och tänka på




~
gilla, gilla, gilla som fan. 
Min sjukt talangfulla kusin Johan har skrivit texten och musiken, spelar själv alla instrument och sjunger. Richard har spelat in och gjort musikvideon helt själv. Å


jag sitter nu på mitt golv och är glad. 
Jag ska precis till o boka Kapten Röd-biljett till på fredag, han spelar i Lindköping då. Halvspontant och gött sådär!

Igårdagen blev mysig. Jag kom till victor på kvällen och var där ett tag tills vi cyklade till tea och spenderade kvällen där med massa bra folk. Kollade på gladiatorerna och friends with benefits, sen spelade vi tp! 

Vi flickor gick tyvär ut med förlust och fick lomma hemåt med våran ostbågepåse och slåss med den.


jag och victor drog på zombieland när vi kom fram till hans varma lilla stuga och somnade till den. party rockers fifan. 


Idag har jag inte gjort nöe, bara suttit här på mitt golv. 
Ska resa mig nu dock, göra lite te och städa på mitt rum och skriva klart den där jävla analyseeeeen. 
Sitter och lyssnar massa fint också. Lägger upp det i nästa inlägg för i detta inlägg är det fokus på "london"


PUSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar