Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

torsdag 19 januari 2012

Cause I'm just a teenage dirtbag, baby

Tjohej och goddag bröder och systrar! Fasen vad jag är på bra humör just nu. 

Det kanske inte syns eftersom jag mest bara sitter och glor på en skärm, och sådan är jag inte så jag sitter och flinar för mig själv, men inuti mig så bubblar det fan!

Och nej, jag är inte kär, det måste inte alltid vara något sånt. Det är bara det att allt är så där vardagligt jäkla perfekt, så jag blir tokglad!

Ganska så skön skoldag hade jag, slutade två. Träffade jaykay, gustaf och tw på gymmet, men körde mest själv. Köttade ganska så duktigt med tanke på min feta träningsvärk - go mig, wööj.

Efter allt duschande och grejande (och glömmande av rena trosor, go naked in jeans är inget jag rekommenderar )  så åt josefin och jag varsin muffins. Det var gött.
( Redan här var jag på sjukt bra humör fast jag kände mig så äcklig)

På vägen hem på bussen gjorde jag en springlista - det gjorde mig motionstaggad
När jag kom hem så kastade jag mig i duschen och kastade alla skitiga kläder jag såg rakt åt helvete (tvätten) dyngduschade, skrubbade bort allt äckligt i världen - skitnice


Gick upp på mitt rum och däckade, fortfarande duschvarm, i min säng - det bästa som finns
Åt macka med salami, soltorkade tomater och ruccola - dögott
drack en liter mjölk
låg på soffan och dog ett tag


och nu ligger jag i sängen igen. och jag har inga läxor, nästan- wunderbart


Imorgon är det fredag, och fredag innebär slutar tidigt! Ska ta mig till kumla och spendera resten av dagen där med elin, daniel, matilda, david, victor och massa annat bra fåååååååålk. Taggar tp! woho haha :)

Sen går hermans fina gladlista på spotify också, så allt är fän KUUUNNNNG

mitt i vardagen sådär.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar