Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 7 januari 2012

God loves trier but the devil loves a sin



~He's left alone, but what he doesn't know 
she's in control, and he sees her ghost everytime he looks into her eyes and what he knows is wrong is what she'll say Is right~
These guys should be fucking superstars, just saying.


Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har suttit på 9gag och låtit livet gå.  Jag har sprungit några kilometrar med min otränade kusin richard. jag har ätit en budapestrullebit - så jävla gott!

Nu sitter jag bara och möar med bigbang theory och en till budapestbit.

 Snart kommer mutti hem och då ska hon skjutsa mig till lilla victor. Vi ska kolla på terra nova och äta kebab, typ. Majsigt som fan :) 



FIIISK









GULD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar