Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 31 januari 2012

sweeep and wet

kvällsragga, finns inget finare.


Två änglar från himlen, (stubbetorp) beslöt sig ikväll för att skjutsa mig till dansen, så jag slipper de där awkward 30-40 minutrarna av ensamhet på dansstudion.Väldigt skönt att slippa detyes!

Idag var det jobbigt att jobba på jobbet. Jobbandet gick långsamt och var tungt. Det var jorbens.
Men jag fick sluta två och sprang då raka vägen hem och dyngsomnade. Sov till halv fem och nu sitter jag här, en kycklingbaguette och en tekopp senare, och taggar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaans
Det gör mig alltid på sånt bra humör, önskar att jag hade ekonomin och tiden till att ta iallefall två kurser till.



 nu är det såhär att jag inte har så mycket mer att säga men jag vill inte riktigt avsluta än.
 så här mitt i snökaoset kan det ju kanske vara skönt med lite bilder.?
 Från i somras kanske. Från en fin tripp med två edlundare till sveriges hjärta. Från röda sten på en fet konsert.

Här är dom, och cred till kalle som gav mig bilderna, bara sisådär ett halvår senaree meen ;)





haha, vädret gick från spöregn ena dagen till 30 + andra dagen. Lökiga damer! 


och lite musik på det så kan vi kalla detta ett fulländat blogginlägg, oki?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar