Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

lördag 14 januari 2012

Stil och fasåååååååååååån

har min helg varit hitils. Klockan är tretton minuter i söndagen den 15:e januari. 23 timmar och 47 minuter över fredagen den 13:e. Det är lördag. Den 14:e.

Nej vad jag ska krångla till det nu på kvällskvisten. Det där behövde ni inte alls veta för att få koll, men det var med en fotnot. en liten detalj för att komma igång och värma upp fingrarna med, eftersom jag inte vet vilken tråd jag ska plocka upp först och prata om. Det blev en detalj som fick alldeles för många rader av uppmärksamhet, nu lämnar vi den fan.

I går slutade jag min skolgång klockan 11:30 cirkus, jävligt skönt. Dock så fick jag strosa runt i skolan med mina ( sedan tortyrmorgonen hos tandläkaren där de borrade, petade och almänt möblerade om och mördade hela min keft) värkande tänder tills klockan blev typ halvtre, då jag och victor gick till tåget mot liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindköping.
Efter ett par timmar kom vi fram till victorsbror-marcus och hansflickvän-emelies lägenhet och la oss typ döda på soffan där ett tag.
 När all orkade resa på sig så gick vi och hämtade mat, jag och victor käkade tre små bögiga thailändska rätter medans emelie och marcus köpte pizza och kebab. Men jag var sjukt hungrig så det gick ner :) Runt halvsju började vi dra oss in mot stan
tiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllll... DUN DUN DUN

DI KAPETENO LE ROSSOOO




Jag hade ju som vanligt med min apjävla dåliga kamera så det blir ju inga högupplösta bilder att tala om, 
och sen står han ju fasen aldrig still helller. 
Men jag har försökt trixa lite med klippning och färg 
så man iallefall ska kunna urskilja mannen med det röda håret så ofta som det går. Det är känslan som räknas

Enjoy peeps. 
In kommer ting kallad kapteeeeeeeeeeen





















hofmästarn och andré roots! ujujuj , idel proffs 
partillo, lars-på-bas och antman! 





wooooooooooooooooa! 
Så jävla tung konsert var det, underbar. 
Som ni ser på bilderna så lyckades vi ta oss rättså duktigt långt fram i publikhavet. Det var en skön och ganska flex publik så dom släppte fram oss utan några klagomål, vad vi hörde mehehehew.

Nej men det var verkligen bra. 
Han har ju ett scenspråk som man inte tror finns på denna jord och sån kontakt med publiken, det här är verkligen stil. Han blev inklappad två eller tre gånger och kom tillbaka och bjöd och bjöd och bjöd. Han körde tillomed en kort acapellaversion av "bua" för att några grappar i publiken ville ha den så gärna. 

Ska föresten tillägga att han wrappade upp med Trasig, en av mina favoritlåtar med honom, det skickade hela upplevelsen ännu ett snäpp uppåt.

Efter alltihop så åkte vi faktiskt tillbaka till lägenheten och la oss i soffan nästan omedelbart och slappade. Vi kollade på "The Time" , ganska wierd film så jag somnade lite. 

Sov till halvelva i morse tills victorjävel väckte mig för att han kände sig ensam. DUDE STILA DIG.
 jag somnade om i ren protest och låg där till typ nästantolv då hans föräldrar kom med mat, sen åkte vi hem!

Det var faktiskt en sjukt mysig biltur hem i allt vårväder och solsken och bra musik och allt. Förutom att vi nästan körde ihjäl oss på en älgjävel så var dä skitnais.

 Kom hem till elin. Först åt vi bullar,drack te och pratade, sen slutade vi prata och spelade bara wordcup ett tag. SOCIALA BRUDAR O DÄÄÄ. '
Sen gick vi med daniel till maxi och tjoppte tjipps och dipppp. På hemvägen våldgästade vi elins granne eriks fönster och pratade lite där, så det slutade med att vi spenderade kvällen med våra chips i hans källare. Det var gott. Det var trevligt. Det var musigt. Det var bra. 

Nu är jag hemma och liggger och dör i min säng. Det har varit bra dagar. Imorgon ska jag städa-plugga-springa-ochsånttråkigt-.  Men nu ska jag mest bara sova. Gott det! 

PUUUUSSSS 


och även puss på denna låt Jason Mraz – I Won't Give Up
 och denna manns musik heltenkelt. mocket bra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar