Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

onsdag 11 januari 2012

Full, fet och fattig. Standard

Tjenare bebiiiis

Här sitter jag i mitt kök.



 Jag chillar utav bara faan kan jag tala om, det är trevligt, en hobby jag kan rekommendera faktiskt.

Jag äter salami.
Vet inte varför faktiskt. Har en burk med uppskuren salami framför mig och jag glufsar som om det vore chips. Fick ett kraving där bara. Sketgott.

Idag var det en skitnice skoldag, behövde aldrig riktigt använda huvudet, det gillas.
 Efter skolan gick jag och daniel och fikade,vi satt på godsmak i tre timmar och samtalade medans mörkret därute föll. Vi hade tänkt att gå ut och gå i det fina vårvädret och solen och allt dä men det blev inte så, fotöljerna var lite för sköna.  Det var en jäklarns trevlig stund iallefalll, så otroligt skönt att inte behöva kubba hem raka vägen efter skolan och plugga rumpan av sig. 


Vad jag ska göra nu vet jag inte. Äta lite mer kanske,


 orkar inteee meheheheeh
Herman. 


Hejdå barn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar