Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

tisdag 10 januari 2012

Det är kyssar eller spott Det abstrakta eller tinget

Det är helvete och himmel
Är marginalen eller mitt
Det är sömnen eller svindel
- Och jag famlar omkring utan koll.
Mellan ett och noll, ett och noll





Det ska va på vissa vis
Det ger vi fan I givetvis
Vårt palats är ett fullkomligt kaos




Kärleken kom
Och kärleken gick
Det fanns inga om
Det fanns inga trick

Vi fick vara nöjd med vad vi fick

Det kanske låter underligt
Men jag tycker det är stort
Många gånger har jag sagt
Att det här är nog det smartaste jag gjort


Rädd för att prata
Är du rädd att va tyst?
Vill du bli förnedrad eller vill du bli kysst?
Jag är en planet å du en asteroid

Hur har vi kommit hit?
Hur har vi kommit hit?
Med sockerdricka och sprit


Dom vill lära dig att krypa, att gå I takt.

Dom vill lära dig marschera, att stå givakt.
Stå på rad och klappa händer, för sakens bästa hålla med.

Lära dig hur vinden vänder, för sakens bästa gå på led.
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/bo_kaspers_orkester/dansa_p_min_grav.html ]
Dom vill lära dig att ljuga, när det tar emot.
Lära dig bocka och att buga, för någon idiot.

Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.



Och att filmen inte fick sitt givna slut,det är den största segern.
 Och nu har scenen vridit sig ett varv, du är tillbaks i ljuset. 
Kärlek läker om man ger den allt, du är tillbaks i ljuset




Så mycket vackra texter har dom, bo kaspers.
 Skulle kunna sitta och länka och plocka textsnuttar hela kvällen men det ska jag inte göra. Rekommenderar er dock starkast att lyssna in er. Så bra.

Jag ska nu återgå till mitt te-tändaljus-bigbangtheory-passapåattslappainnanläxorochsåntdrarigång-mys.
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar