Hej hej hej hej alla fina som har ramlat in här.Ramla gärna runt här en stund, ni är så välkomna så. Headern är precis färskgjord och inte direkt ett mästerverk, men jag gillar energin så ni får stå ut med den ett tag! Ha dä bra grabbar

måndag 9 januari 2012

hej bröder

Besökskurva fetuppåt igår, den tackar vi för. 108 små söta människor var här inne igår, det är mycket för lilla meei.

Idag kommer jag inte hinnna blögga mer än såhär eftersom jag om några minuter ska kila bort till richard och springa med honom, sen duscha och fixa mig jävligtfoort för att hinna med 13:37-bussen till hallsberg, ska fika med några buddies. Om jag åker till victor sen, är kvar i hbg eller kanske tillomed åker hem får vi se då, det är ju trots allt skoljävel imorgon. Mitt, vårt och allas lov är över fo real. Fan va icke-kul.
Gå upp halv sex imorgon och ta på sig jeans?!?!?! Vad händer momma, jag vill ha mjukisbyxor :<

 Mitt lov har varit jävligt bra dock.
Jävligt kort men jag har ändå hunnit med mycket tycker jag. Jag har dock inte tagit hand om mig själv så bra bra, i sovande, ätande, tränande och allmän fräschet haha. Mat har varit chips och en macka sent på natten. Träning har varit att gå ner för trappen och att sova från fyra till tolv harbetyttt en ganska fin natts sömn. Ni vet, lov-style. Men jag har haft kul, hunnit träffa nästan alla av de människorna omkring mig som jag tycker om och chillat riktigt med bas!

Nu ska jag dock gå tillbaka till en lite hälsosammare livvsstil med gym, dans, plugg, nyttigheter och kaffe istället för godis all the timee. Samtidigt som vi går mot ljusare tider och vi har mycket kul att se fram emot så kommer det gå riktigt bra tror jag :)

Börjar redan nu med att hoppa i springkläderna och kubba iväg! Ha det bra bittches








Pusss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar